Táto stránka má obmedzenú podporu pre váš prehliadač. Odporúčame prejsť na Edge, Chrome, Safari alebo Firefox.

REKLAMÁCIE A VRÁTENIE TOVARU

1. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Prišiel vám produkt, ktorý nie je podľa vašich predstáv? V prípade, že si želáte vrátiť tovar, do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru vyplňte Formulár na odstúpenie od zmluvy a spolu s tovarom ho môžete ľahko a zadarmo vrátiť prostredníctvom niektorej z pobočiek Zásielkovne.  Stačí, keď sa budete riadiť nasledujúcimi krokmi.

 POSTUP:

1. Tovar, ktorý chcete vrátiť zabaľte a spolu s Formulárom o odstúpení od zmluvy a do 14 dní od obdržania objednávky podajte na najbližšom podacom mieste Zásielkovne.

2. Stačí ak obsluhe podacieho miesta nahlásite náš unikátny kód: 92296017 

3Obsluha podacieho miesta vytlačí štítok, nalepí ho na zásielku a Vám podá potvrdenie o prevzatí zásielky. Nič nehradíte a nevznikajú Vám tak žiadne dodatočné náklady.

 

FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY(KLIKNITE TU) 

 

Prosíme prečítajte si pred odoslaním balíka nasledujúce informácie:

 

Lehota podľa predchádzajúcej vety je dodržaná, ak bol, najneskôr v 14. deň, tovar odovzdaný na prepravu. V prípade, že spotrebiteľ zvolí iného ako nami poskytovaného  iného prepravcu náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu znáša v plnom rozsahu spotrebiteľ.

Dôležité: Prosíme Vás, vrátený tovar určite neodosielajte na dobierku. Takáto zásielka bude odmietnutá a vráti sa späť na Vašu adresu.

Tovar je nutné vrátiť úplný, tj. vrátane všetkého dodaného príslušenstva, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, nenosený, čistý, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu, v stave a hodnote, v akom tovar prevzal, vrátane etikiet s čiarovým kódom. Vrátený tovar musí byť úplne v pôvodnom stave (oblečenie umyté, nenosené, nežehlené, nesmie sa vrátiť už používané,  parfémované, znečistené) a označené pôvodné identifikačné etiketou tovaru pokiaľ jej výrobok obsahuje. V prípade hrnčekov a fliaš FrankGreen musí byť tovar v vrátený v pôvodnom stave, nepoužívaný, nepoužitý,  s pôvodným obalom. 

Balenie a spôsob doručenia, ktoré používate by mali byť bezpečné. Nenesieme zodpovednosť za produkty, ktoré sa poškodia alebo stratia počas doručenia.

Predávajúci nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky spotrebiteľovi skôr, než jej spotrebiteľ tovar odovzdá alebo preukáže, že tovar predávajúcemu odoslal. Kupujúci berie na vedomie skutočnosť, že ak sú s tovarom poskytované darčeky, je darovacia zmluva medzi Predávajúcim a Kupujúcim uzatvorená s podmienkou, že ak dôjde k využitiu práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy v lehote 14 dní, darovacia zmluva stráca účinnosť a spotrebiteľ je povinný spolu s vráteným tovarom vrátiť is ním súvisiace poskytnuté darčeky vrátane všetkého, o čo sa obohatil.

Spotrebiteľ zodpovedá Predávajúcemu iba za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s týmto tovarom inak, než je nutné s ním nakladať s ohľadom na jeho povahu a vlastnosti. V prípade preplácania dobropisu v hotovosti môže Predávajúci požadovať predloženie identifikačného preukazu (OP alebo pas), a to za účelom predchádzania vzniku škôd a zamedzenie legalizácie príjmov z trestnej činnosti. Bez predloženia niektorého z týchto dokladov môže Predávajúci odmietnuť peňažné prostriedky preplatiť. Ak odstúpi spotrebiteľ od zmluvy, vráti mu Predávajúci bez zbytočného odkladu, najneskôr do štrnástich dní od odstúpenia od zmluvy, všetky peňažné prostriedky, ktoré od neho na základe zmluvy prijal, rovnakým spôsobom. Ak odstúpi spotrebiteľ od zmluvy, Predávajúci však nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky spotrebiteľovi skôr, než jej spotrebiteľ tovar odovzdá alebo preukáže, že tovar Happystore odoslal. Kupujúci berie na vedomie skutočnosť, že ak sú s tovarom poskytované darčeky, je darovacia zmluva medzi Predávajúcim a Kupujúcim uzatvorená s podmienkou, že ak dôjde k využitiu práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy v lehote 14 dní, darovacia zmluva stráca účinnosť a spotrebiteľ je povinný spolu s vráteným tovarom vrátiť is ním súvisiace poskytnuté darčeky vrátane všetkého, o čo sa obohatil. V prípade, že tieto nebudú vrátené späť, budú tieto hodnoty chápané ako bezdôvodné obohatenie spotrebiteľa. Ak nie je vydanie predmetu bezdôvodného obohatenia dobre možné, má Predávajúci právo na peňažnú náhradu vo výške obvyklej ceny. V prípade odstúpenia od darovacej zmluvy nezaniká zmluva kúpna a zmluvy sú posudzované z tohto hľadiska samostatne.

 

Ak máte akékoľvek otázky, môžete nás kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára alebo emailom na info@closet.sk.

 

 

 2. REKLAMÁCIA

 

V prípade, že si želáte  tovar reklamovať, prečítajte si náš Reklamačný poriadok  , kde získate všetky potrebné info k reklamácii. Pri reklamácii prosíme nezabudnite vypísať a spolu s produktom zaslať Reklamačný formulár. 

 

REKLAMAČNÝ PORIADOK (KLIKNITE TU)

REKLAMAČNÝ FORMULÁR (KLIKNITE TU)

 

POSTUP:

1. Tovar, ktorý chcete vrátiť zabaľte a spolu s Reklamačným formulárom podajte na najbližšom podacom mieste Zásielkovne.

2. Stačí ak obsluhe podacieho miesta nahlásite náš unikátny kód: 92778489  

3Obsluha podacieho miesta vytlačí štítok, nalepí ho na zásielku a Vám podá potvrdenie o prevzatí zásielky. Nič nehradíte a nevznikajú Vám tak žiadne dodatočné náklady.

Upozorňujeme, že strata časti alebo súčasti produktu, mechanické poškodenie spôsobené kupujúcim (poškrabanie produktu, roztrhnutie produktu, vypadnutie kameňa vsadeného do šperku spôsobené nárazom), strata pozlátenia alebo oxidácia šperku spôsobená nesprávnou starostlivosťou, uskladnením alebo neriadením sa odporúčaniami pre starostlivosť o naše šperky nie je považovaná za vadu na ktorú je možné uplatniť reklamáciu. V takom prípade je možné dohodnúť sa na oprave alebo pozlátení šperku. Obe služby sú spoplatnené.   

 4. SERVISNÝ FORMULÁR 

Túto službu je možné využiť iba v prípade služieb oprava a pozlátenie šperkov. V prípade, že si objednáte služby prosíme vypíšte Servisný formulár . Vždy zasielajte všetky časti produktu. V prípade objednávky služby odporúčame objednávať si službu samostatne, bez pridania ďaľších produktov, ktoré by sme Vám zaslali až spoločne s produktom na opravu alebo pozlátenie, čo by mohlo predĺžiť dobu dodania ostatných produktov v objednávke minimálne o 7 kalendárnych dní. 

POSTUP:

1. Tovar, ktorý chcete vrátiť zabaľte a spolu so Servisným formulárom a podajte na najbližšom podacom mieste Zásielkovne.

2. Stačí ak obsluhe podacieho miesta nahlásite náš unikátny kód: 92778489  

3Obsluha podacieho miesta vytlačí štítok, nalepí ho na zásielku a Vám podá potvrdenie o prevzatí zásielky. Nič nehradíte a nevznikajú Vám tak žiadne dodatočné náklady.

SERVISNÝ FORMULÁR (KLIKNITE TU)

 

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára alebo emailom na náš Zákaznícky servis info@closet.sk . Pracovníci zákazníckeho servisu sa Vám budú snažiť odpovedať do 3 pracovných dní.Zákaznícky servis je v prevádzke v pracovných dňoch pondelok-piatok od 10:00-18:00 hod. Zákaznícky servis nie je v prevádzke počas víkendu, štátnych sviatkov a dní pracovného pokoja. 

Košík

K nákupu už nie sú k dispozícii žiadne ďalšie produkty.

Váš košík je momentálne prázdny.